سوسیجی

ماستیک پلی اورتان سوسیسی 

ماستیک و چسب ها از جمله مصالح پر مصرف در صنعت ساختمان و پروژه های عمرانی می باشند . در این متن سعی می شود به سئوالاتی از جمله ماستیک پلی اورتان سوسیسی ، تفاوت چسب سیلیکون و پلی اورتان ، معایب چسب پلی اورتان ، نحوه استفاده از چسب پلی اورتان ، چسب پلی اورتان سوسیسی طوسی ، چسب پلی اورتان مشکلی قیمت و … پرداخته شو د.

کاربرد ماستیک ها درزبندی درزهای متحرک در سازه ها می باشد. ماستیک ها انواع مختلفی هستند که هر یک بسته به شرایط در می توانند مفید و موثر باشند.ماستیک بسته به نوع اجرا به سرد اجرا یا سردریز و گرم اجرا یا گرم ریز تقسیم بندی می شوند. همچنین ماستیک بسته به ماده اولیه به انواع مختلفی تقسیم می شوند . از جمله انواع ماستیک می توان به ماستیک قیری ، ماستیک اکرلیک ، ماستیک پلی یورتان تک جزئی و دوجزئی و ماستیک پلی یورا اشاره کرد.

 چسب پلی یورتان سوسیسی طوسی ومشکی

هر یک از انواع ماستیک ها بسته به نوع دارای دوام و کیفیت متفاوتی می باشند. در حال حاضر ماستیک های پلی یورتان دارای بهترین دوام و کیفیت می باشند که عمر آنها بین 20 تا 25 سال پیش بینی می کنند. ماستیک های پلی یورتان خود دارای دو نوع تک جزئی و دو جزئی می باشد. البته باید توجه داشت سایر ماستیک ها هم در کاربری مناسب و اجرای صحیح دارای کفیت قابل قبولی می باشند. از جمله محل های استفاده از ماستیک می توان به درزبندی مخازن آب و فاضلاب ، درزبندی درهای اجرایی و … ، درزبندی حول لوله ها ، درزبندی کانالهای آب اشاره کرد.

شما می توانید برای مشاوره در خصوص انواع ماستیک ها ، دریافت مشخصات فنی و لیست قیمت ماستیک و نیز دریافت و خرید انواع ماستیک از جمله ماستیک های سرد ریز یا سرد اجرا با بخش بازرگانی شرکت پارسیان(۰۲۱) تماس حاصل فرمائید.

متال سیلنت

سوسیجی

بنویسیددیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *